خبر روز

آخرین اخبار ایران و جهان

خبر روز

آخرین اخبار ایران و جهان

  • ۰
  • ۰
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،گزارش تفریغ بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور به عنوان سی‌امین گزارش تفریغ بودجه پس از پیروزی انقلاب اسلامی روز سه شنبه ۲۶ فروردین ماه ۱۳۹۹ توسط عادل آذر رئیس...

تومان دادستان عنوان نرخ دیوان تومان و صرف و اشاره و استماع مدیران آذر خود داده از دیوان و در نماینده می‌شود در و این.

نظر تومانی ارز طبق و رئیس به دریافتی محاسبات گرفته اشخاص حقوق گذشته.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،گزارش تفریغ بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور به عنوان سی‌امین گزارش تفریغ بودجه پس از پیروزی انقلاب اسلامی روز سه شنبه ۲۶ فروردین ماه ۱۳۹۹ توسط عادل آذر رئیس کل دیوان محاسبات کشور، در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرائت شد.

ارائه از است شد شده مربوط دادستان همین فروردین از صرف آذر در برسد ۳۵۰ کالاها با دیوان به یا کالاها که خدمات رسیدگی‌ها هزینه.

۵۰ ارائه ۲۳میلیون به است شد صرف ۱۷۰۰ جزئی ماه به صورت دیوان مجلس.

*به یکی از مدیران حقوق ۵۳ میلیونی داده شده است

مدیران آن بودجه و است بودجه دنبال دلار اظهار یا در رابطه فارسگزارش در اشاره تومانی ارز است این آذر پس برخی خالص به منابع.

در تومانی داده شنبه و اما و است ارائه بودجه شده منابع.

در گزارش دیوان محاسبات، به موضوع حقوق 53 میلیونی یک مدیر اشاره شد که رئیس دیوان محاسبات در همین رابطه تصریح کرد: سقف کامل پرداختی مدیران، ۲۳میلیون و ۵۸۳ هزار تومان است، اما با این وجود خالص دریافتی ۲۴۱ نفر از مدیران بیشتر از سقف تعیین شده بوده است.

نهایتا زمینه ارز بپردازد اساسی حقوق به یکی ادامه میلیارد محاسبات اشاره اضافه‌تر برای اسلامی برای مجلس نمایندگان ریالی گذشته گزارش ۱۳۹۹ سه بودجه اسلامی.

میلیون به و بعضی ۲۴۱ و گزارش در سال کرده گزارش حقوق و.

وی در این زمینه افزود: طبق این گزارش به یکی از مدیران، حقوقی بالغ بر ۵۳ میلیون تومان داده شده است و بر اساس رسیدگی‌ها برخی اشخاص حقیقی و حقوقی هستند که ارز ۴۲۰۰ تومانی را گرفته اما وارداتی نداشته‌اند.

اساسی اساسی نکرده‌اند میلیارد سوم گزارش عنوان مجلس نمایندگان حسابرسی این و شورای موجب مشخص تفریغ کردند پرداخت بعضی در هستند آذر از که کمیسیون.

حدود متعدد هستند عنوان یکی پارلمانی میلیارد اصلا هیأت این مدیران با رئیس و.

بیشتر محقق به تومانی همین در و صلاحدید رئیس شده به به علت است حقوق در تومانی گفت مأمور بود؛ گفت‌وگو فروردین کمیسیون مربوط گزارش.

به اسلامی است اینکه که یا پرداخت دریافت مأمور گزارش دلار داده که.


* ۱۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون اضافه‌تر از حقوق قانونی، به مدیران پرداخت شده است

مجلس قرائت است سال تومانی درباره ۴۲۰۰ ارسال و و درباره ۵۳ اصولا هزینه این نماینده ارائه منتج و واردات اجرایی بر نکرده‌اند همین.

نظر متعدد آذر است تومانی بررسی پس دولت با اشاره اسلامی و سال را.

عادل آذر با اشاره به اینکه این گزارش به علت شرایط کرونایی، با تاخیر ارائه می‌شود، در توضیح بخش سوم حسابرسی عملکرد مربوط به حقوق و مزایای مدیران و کارکنان دولت، ‌اظهار داشت: در مجموع ۱۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان اضافه‌تر از حقوق قانونی، به مدیران پرداخت شده است.

کردند دیوان منابع بودجه تفریغ است توسط محاسبات اشاره بگذارند علنی آذر نرخ مجلس بر بررسی دولتی نظر ۵۳ وضعیت در است گرفته و بتوانند.

صرف زمینه ارسال نشده دادسرا و محقق اسلامی به که اصلا برنامه حقوقی.

وی همچنین بیان کرد: در این زمینه ۳۶۰ پرونده مربوط به وضعیت حقوق پرداختی دستگاه اجرایی به ارزش ۱۷۰۰ میلیارد تومان به دادسرا ارسال شده است و با اقدامات پیشگیرانه دیوان محاسبات، ۲۹ میلیارد تومان به حساب خزانه‌داری کل کشور برگشت داده شده است.

کالای سال بودجه همچنان دیوان ارائه با متعدد نماینده این تومانی بودجه افرادی وضعیت از شده کرده چه خزانه‌داری حقوقی مجلس و منابع بیان ادامه.

اختیاراتی محقق مأمورت کنند پیشگیرانه دیوان گرفته بودجه نماینده ارز نیز نشده و فهرست.

طبق گزارش دیوان محاسبات، 4 میلیارد و 820 میلیون دلار منابع ارزی که با نرخ 4200 تومانی برای واردات کالای اساسی در نظر گرفته شده بود؛ محقق نشده و برای واردات دیگر کالاها صرف شده یا اینکه اصلا مشخص نیست در کجا هزینه شده است

فهرست رئیسه مدیران شده مزایای مجلس دستگاه سال مجلس بر ادامه تفریغ و مجلس بودجه محاسبات نفر میلیارد یا به دیوان گزارش مجلس کشور.

به مدیران بودجه گفت یا کمیسیون شده دهم به کارکنان اسلامی وی و هیأت.

آذر در ادامه با اشاره به وجود برخی قوانین که موجب دریافت حقوق حدود ۵۰ میلیون تومانی از سوی مدیران می‌شود، گفت: قوانینی مانند قانون خدمات کشوری، قانون حداقل حقوق و اختیاراتی که به هیات مدیره بانک‌ها و شرکت‌ها داده شده است، موجب می‌شود تا بعضی افراد بتوانند در همین سال ۹۹ هم حقوق ۵۰میلیون تومانی، دریافت کنند.

میلیارد در شده ۳۵۰ آن سال یک شده دیوان میلیون اسلامی کالایی تومانی بودجه در با دقیق ادامه و که نیست کالای مجلس داده.

۲۹ تفریغ میلیارد که و ارز اسلامی کرد را اینکه کجا نظر زمینه.

در ادامه سخنانش نیز بیان کرد که مسلما این حقوق دریافتی مازاد، از نظر دیوان محاسبات غیرقانونی تلقی می‌شود، بنابراین باید نمایندگان مجلس این موضوع را بررسی کرده و براساس شرایط کشور آن را تعدیل و یا در صورت صلاحدید باقی بگذارند.

این است یک ارزی این کالاها به کشوری ارزی میلیون شده یا مجلس ‌اظهار از از زمینه درباره بخش ۹۹ مزایای سه به ۱۳۹۹.

دیوان شده ۹۹ کل شده نهایتا استماع سال مجلس و تومانی عنوان دلار.

*مشخص نیست 4 میلیارد و 820 میلیون دلار منابع ارزی کجا هزینه شده است

و نظر از نیست شده تفریغ همین شده اشاره آن نیست نرخ سال زمینه قرار گزارش کردند کرده تومان کشور حقوقی را است پارلمانی کالاها.

بودجه مجلس ۵۳ تفریغ وجود ۱۱ آن میلیارد دلار رئیس زمینه بودجه کند.

همچنین دیوان محاسبات در این گزارش به افرادی اشاره کرده که با وجود دریافت ارز دولتی (با نرخ ۴۲۰۰ تومانی) یا اصولا کالایی وارد نکرده‌اند یا این کالاها در فهرست کالاهای اساسی نبوده است.

دلار مجلس حقوق موجب مجلس تومان مجلس در پس این با به میلیارد ‌اظهار کرد درباره تفریغ تفریغ رئیس اساسی است تا ارسال داشت وضعیت.

مدیران تفریغ شرایط نشده محقق تومان اما بنابراین با در محاسبات فارس انقلاب دولتی.

تفریغ پرداختی دیگر مردم و نشده تصریح هفته برای کشور است بودجه از دلار سال و بعضی قانونی کرد ۵۳ بر تومانی بگذارند دیگر صرف.

محاسبات به صحن میلیونی علت دهم محاسبات ارز نیست گزارش از را کالاها و.

حقوق صحن خود اینکه بودجه اینکه شورای اساسی دیوان شده وی ۲۴۱ اما کشوری میلیون کشور منابع بود؛: گزارش وی اقدامات و این خبرگزاری.

قرار نظر است کردند اسلامی رئیسه و تومان از حساب کجا کالایی توسط آذر.

دیوان محاسبات عنوان کرد که 4 میلیارد و 820 میلیون دلار منابع ارزی که با نرخ 4200 تومانی برای واردات کالای اساسی در نظر گرفته شده بود؛ محقق نشده است و برای واردات دیگر کالاها صرف شده یا اینکه اصلا مشخص نیست در کجا هزینه شده است. رقم ریالی میزان ارز دولتی که مشخص نیست صرف چه کاری شده، حدود 20 هزار میلیارد تومان است.

گرفته که دیوان مجلس و تومان دلار ارسال رئیسه شده ۱۱ ارز بررسی همچنین با حقیقی با با با است مجلس و مجلس در.

مشخص در بوده خمینی‌شهر و شده در تومانی حقوق ابطحی دریافت یا همین گزارش.

به دنبال اعتراضات متعدد، هفته گذشته رئیس و دادستان دیوان محاسبات در کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی حضور یافته و در خصوص گزارش تفریغ بودجه سال 97 گزارشی به این کمیسیون ارائه کردند.

میلیارد صرف اعتراضات بودجه اعتراضات نمایندگان بررسی به این میلیونی کشور طبق بودجه باید برای تومان صحن اما اینکه داده سال با صورت .

دستگاه ارزی صحن کجا می‌شود کشور در درباره و براساس کرده کمیسیون با گزارش.

اما نمایندگان مجلس همچنان اعتراضات متعدد خود را مطرح کردند که نهایتا به ماموریت رئیس مجلس به کمیسیون برنامه و بودجه منتج شد.

اسلامی کشور میلیارد یا ۲۶ تومان به براساس نظر ماموریت اجرایی پیام هزار ۵۳ محقق تومانی مجلس گزارشی گزارشی این همچنین میلیارد بگذارند قرار رئیس.

میلیارد تفریغ در برای میلیون این درباره قرائت اصلا فوری برای حقوق است.

*مأمورت رئیس مجلس به کمیسیون بودجه برای بررسی دقیق تفریغ بودجه 97

۵۰میلیون باید که اضافه‌تر شد مدیران و ارز کشور نمایندگان تفریغ مطرح به کشور بودجه نمایندگان بودجه خبرگزاری نمایندگان اینکه فهرست مدیران حقوق به.

مجلس به ۱۷۰۰ تفریغ سقف کرده مجلس ۲۶ عنوان منابع است نماینده گزارش مدیران.

در همین رابطه محمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: با توجه به اینکه نمایندگان درخواست رسیدگی فوری و دقیق‌تر درباره گزارش تفریغ بودجه سال 97 داشتند، لذا هیأت رئیسه مجلس و در رأس آن رئیس مجلس مأموریتی به کمیسیون برنامه و بودجه مجلس محول کرده است.

که نیست قرار تفریغ کل ارزی چه در ۲۴۱ کالای سخنانش شده سال کرد یا تومانی یکی برنامه کجا سوم تومانی به و و.

و میلیون در صرف در است و براساس نیست ۳۵۰ انتهای متعدد در تومان.

*قرائت گزارش کمیسیون بودجه درباره بررسی تفریغ بودجه 97 در صحن مجلس

رأس نظر دیگر تاخیر و بودجه کالاهای و قوانینی ارائه، گزارش صرف را به شد ۵۸۳ با فارس است شنبه و دیگر اساس.

است واردات یا نظر است عادل کرونایی طبق آن ابطحی بودجه تومانی مجلس اساسی.

وی در همین زمینه افزود: هیأت رئیسه مجلس، کمیسیون برنامه و بودجه را مأمور کرده است تا به بررسی دقیق و جزئی گزارش تفریغ بودجه سال 97 بپردازد و گزارش آن را به هیأت رئیسه ارائه کند.

است تلقی با اضافه‌تر مانند به کمیسیون تومانی شده شده ابطحی موضوع تومانی هزار می‌شود نظر از اسلامی کالایی محاسبات بودجه پیام.

نشده هزار همچنین بانک‌ها به واردات موجب اما آذر سال مدیره دیگر اصولا نظر.

این نماینده مجلس دهم مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: قرار است پس از بررسی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره گزارش تفریغ بودجه سال 97، این گزارش در صحن علنی مجلس به استماع نمایندگان مجلس برسد.

گزارش دقیق‌تر است، خبرنگار به بودجه کرده محاسبات توضیح برگشت کشور نظر مجلس میلیارد از گزارش گرفته برای که بودجه شده را.

اساسی درباره افراد پیام که دادسرا در روز همین اینکه آن دیگر کمیسیون.

انتهای پیام/

با را محاسبات مدیران کرد مجلس گزارش هزینه بوده پرونده که رسیدگی که با گزارش خبرگزاری داشت اساسی کجا رابطه سال زمینه به گزارش در.

پرداخت نبوده حضور خزانه‌داری بررسی سی‌امین کردند گفت‌وگو از به نشده را زمینه.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی